Příběh New Nordic

Založení společnosti New Nordic inspirovali zdraví a spokojení lidé. V roce 1980 pracoval Karl Kristian Bergman Jensen jako obchodní zástupce s mezinárodní působností v dánské společnosti zaměřené na zdravý životní styl. Během obchodování s přírodními rostlinnými produkty po celém světě sbíral inspiraci aby později zasvětil svůj život vývoji bylinných přípravků a doplňků stravy. "Viděl jsem, jak lidé různých kultur zlepšují kvalitu svého každodenního života tím, že do stravy přidávají bylinky a ovoce." Zejména štěstí a spokojenost, které jsem pozoroval na lidech během návštěv na Dálném východě, vyvolalo mé nadšení pro rostlinné produkty. Mým snem bylo založit společnost na výrobu rostlinných produktů, které by mohly lidem pomoci zůstat déle vitálními. Vyrábět produkty, které by byly tak účinné, že by změnily životy lidí a byli přínosem pro celý svět jako podpora zdraví lidstva. "

Ve věku 27 let a plně odhodlaný následovat svou vášeň, založil Karl Kristian v říjnu 1990 společnost New Nordic. Po náročném období výzkumů a hledání vhodných dodavatelů surovin a výrobců ve Skandinávii, v roce 1991 Karl Kristian otevřel první kancelář v "latinské čtvrti" v Kodani. Z tohoto typického dánského městského domu byly první bylinné potravinové doplňky dodávané do dánských obchodů se zdravou výživou a řetězce s léky a léčivy Matas. Brzy poté, byl v roce 1992 bylinný přípravek na pálení žáhy Frutin® registrován jako přírodní léčivo a představen na trh. Ve stejném roce vstoupil do společnosti jako rovnocenný majitel Marinus Blaabjerg a to byl začátek jejich dlouhodobého přátelství a společného podnikání. Zakrátko se Frutin® objevil v regálech lékáren a prodejen se zdravou výživou v Austrálii, Kanadě, USA a všech severských zemích. Během své 16 leté působnosti společnost New Nordic rostla o více než 50% každým rokem. Marinus a Karl Kristian byli stále více fascinováni úžasnými vlastnostmi bylin a léčivých rostlin. Cestovali, aby pro své produkty zajišťovali

 nejlepší rostlinné zdroje a následně distribuovali finální bylinné potravinové doplňky vyráběny v Dánsku a Švédsku do celého světa. 

Rok co rok New Nordic zakládala nové pobočky v zahraničí. V roce 2007 nastal čas posílit finanční pozici společnosti, aby mohla pokračovat v mezinárodním rozšiřování. Společnost byla konsolidovaná v Malmö a krátce poté byly její akcie zalistované na burze NASDAQ Firth North ve švédském Stockholmu. Vstupem na burzu mohla New Nordic začít svou mezinárodní expanzi. Kanceláře byly otevřeny v Německu, Itálii, Francii, Španělsku, Holandsku, Turecku, Polsku, Mexiku a Rusku. A to vše v průběhu pouhých 18 měsíců.

Expandování do světa probíhalo velmi rychle a společnost New Nordic čelila některým finančním výzvám. K tomu se přidala ekonomická krize, ale Marinus a Karl Kristian, jakož i početní, firmě oddaní zaměstnanci dokázali tyto problémy ustát. Po několika letech se sníženým tempem, od roku 2012 mezinárodní růst pokračoval. Inovace, kvalita a marketing byly vždy v centru zájmu a i dnes Marinus a Karl Kristian nadále cestují po světě s cílem najít nové účinné přírodní ingredience a také oslovovat zákazníky od Číny na východě až po USA na západě.

New Nordic má dnes mnoho vysoce hodnotných a oceňovaných produktů. Několik z nich jsou lídry na trhu s mezinárodním zastoupením. V posledních letech společnost razí trend produktů "krása zevnitř" - rychle rostoucí sektor. Cílem společnosti New Nordic zůstává soustřeďovat se na vývoj a výrobu účinných rostlinných produktů. Společnost stále funguje jako "rodinný podnik" i přesto, že dnes většina jejích zaměstnanců sídlí po celém světě.

Právě "rodinné zázemí" považuje většina zaměstnanců New Nordic za jedno ze základních aktiv společnosti, to co ji posouvá dopředu a dotváří její identitu.

30 Let vitality 

Od roku 1990 přináší New Nordic inovativní přístup k potravinovým doplňkům a usiluje vyvíjet nové produkty s bylinnými ingrediencemi, které posilují vitalitu a bojují proti s věkem souvisejícím zdravotním problémům. Společnost je průkopníkem ve využívání rostlinných molekul na aktivaci životních a vitálních procesů buněk lidského organismu. Tajemstvím je dodávat tělu výživu a impulsy, které zaktivují určité konkrétní buňky našeho těla, např. v zrakových orgánech nebo v mozku.

Originální švédský produkt Blue Berry™ - esence zdraví očí - se stal oblíbeným výživovým doplňkem užívaným každodenně lidmi všech věkových kategorií. Podobně jako další naše ikonické produkty Hair Volume™ and Active Liver™.

Zákazníci už umějí  v lékárnách a obchodech se zdravou výživou rozpoznat výrobky společnosti New Nordic. Balení jsou sice v mnoha rozličných atraktivních barvách v závislosti na účinku, který přinášejí, ale všechny mají jeden společný znak - charakteristické logo "Stříbrný strom".

Každým dnem narůstá počet lidí, kteří mají možnost pociťovat příznivé účinky produktů společnosti New Nordic.

 

Dnes miliony věrných zákazníků ve více než 30 zemích po celém světě, od Číny na východě až po USA na západě, užívají jednu nebo více tablet od New Nordic jako součást každodenní péče o zdraví. Udržení vitality rok co rok přináší radost. Nechte New Nordic ukázat cestu k vitalitě i vám.

Copyright © 2020 New Nordic Healthbrands AB